-->

Friday, November 12, 2010

CERITARA CHENTA...





1. baik..sy x layak untuk die
2. sy langsung x de dlm list die
3. np..ha.mcm mne.sy bley suke die?...@##$%
4. bak kate "kembar Ku"..nasib Allah bg peluang ko cinta kt laki itu..kalo gurl? pdn mUka aku..:( hehehe
5. namun...aku dr rasakan..aku salah jatuh cinta..
6. aku salah owg...
7. aku cube hindar dr dye...sukarny...
8. pelik..dlm usia mcm ni..perasaan aku terhadap laki ini x same pon bile dgn 1st love dlu...
9. aku sgt kesal...bila rakan2 baik sume kate aku memilih...btul ke?
10. aku takut nk trima cinta owg lain..sedangkan aku skit pun x de feeling pd dowg...
11. x baik kn kalo kite permainkan perasaan owg lain..baik jgn terima...
12. aku selalu terfikir kembali...kisah2 cinta rakan2 sekeliling..

kisah cinta yg aku x tau penyudahnye ape...hepy or sad

13. snggup trima laki itu..even dr tau kburuknya..aku konfuse disitu...
14. snggup bagi hrpn pd laki itu..even dr tau kita akan suka yg lain...aku pelik kt situ..nt laki itu yg merana
15. snggup trima laki yg hmpir permainkan rakan sendri....aku geram kt situ...
16. masih snggup nk tggu die even dr tau die tdk akn ade belas kasihan nk trima cinta itu...
17. lastly...sy akan cube lupakan die...tribute pada sape2 yg bg nasihat tntg ini...:(

No comments:

Post a Comment